Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Ελληνικοί στίχοι στο Zombie!!!

Ναι! πριν δυό χρόνια, είπα να κάνω και εγώ, αυτό που κάνουν πολλοί
συνθέτες, και έγραψα μερικούς στίχους, για το Zombie, των Cranberries.
Φυσικά δεν συγκρίνονται με τους αγγλικούς, και ούτε αποτελούν μετάφραση,
απλά, επειδή μου άρεσε πολύ το κομμάτι, είπα να κάνω μια προσπάθεια!!!

Κρυμμένο μέσα στην ψυχή μου,
βαθύ έχω και άδειο καημό
και αν καίει ξανά το κορμί μου,
δεν ξέρω σε ποιον να το πω

Μια φορά, να σε δω, να σου πω, σ΄ αγαπώ
προσπαθώ
πολεμώ
δεν το αντέχω
σαν σκιά τριγυρνάς, το μυαλό κυβερνάς
δεν μπορώ
δεν μπορώ
δεν το αντέχω

Σ΄αγαπάω, Σ΄αγαπάω, Σ΄ αγαπωωώ...

Η μέρα φεύγει
η νύχτα γεννιέται ξανά
το αστέρι που τώρα φέγγει
μια αγάπη κρυφή μαρτυρά



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω εχω πει την αποψη μου...στειλτο σε μερικες δισκογραφικες...χρυσες δουλειες θα εκανες!!χαχα!!
αλλα δεν μ'ακους.........................

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Μπορείς αλήθεια να βρεις, ένα ψευδώνυμο κοινό, για όλες τις συναρτήσεις, έτσι ώστε να μην μπερδεύομαι!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!
Λες μις Ψινάκη; ΧΙ!Να τράβαγε το θέμα;Χμ..
Κάτι θα κάνω, αν και τώρα με έχουν ξεπεράσει κατά πολύ, η Άλκηστις, οι Εmigre, ο Ρόκκος, ο Ρουβάς, και άλλοι!!!ΧΑ ΧΑ!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Συναρτήσεις είπα ε; Αναρτήσεις έπρεπε!!! Είναι που ΄΄κόβει΄΄ και το φιλολογικό μυαλό μου στα μαθηματικά και μπερδεύομαι!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!