Σάββατο 12 Απριλίου 2008

Ποια είναι η κουτσή Μαρία;

Μπορεί, επιτέλους κάποιος να μου πει, ποια είναι τελοσπάντων, αυτή η κουτσή Μαρία;
Ε; Από που βγήκε το όνομά της; γιατί, συνέχεια λέμε, δεν θα κάνω αυτό, δεν θα κάνω το
άλλο, δεν θα πάω εκεί, δεν θα φορέσω αυτό, γιατί το έχει, ή το κάνει και η κουτσή Μαρία;
Χμ; Ας μου πει επιτέλους κάποιος!Γιατί όχι, ας αρχίσουμε να λέμε, σιγά μην βάλω αυτό το
σακκάκι!Και ο κουφός Πέτρος το φορά! ΄Η σιγά, μην πάμε εκεί, που θα΄ ναι και η τυφλή
Χριστίνα, ή ακόμη, αυτό; ποιο; αυτό;!Μέχρι και η κουλή Ελένη το ξέρει καλέ!!!
Βγάλτε με από αυτό το αδιέξοδο!!!

13 σχόλια:

Apostolis είπε...

Η κουτσή Μαρία συμβολίζει τους περιφρονητέους και τους παρακατιανούς. Υποθέτω, γιατί δεν μπόρεσα να βρω συγκεκριμένη ετυμολογία, ότι όταν κάτι το έχει η "Μαρία", σημαίνει ότι το έχουν όλοι οι άνθρωποι, αφού πρόκειται για πολύ κοινό όνομα. Όσο για το "κουτσή", χρησιμοποιείται για να συμπεριλάβει ακόμα και αυτούς που είναι στο περιθώριο. Τί φταίνε όμως οι Μαρίες οι καημένες;

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Χμ! μ΄αρέσει η άποψη, και θα την ασπαστώ καλέ μου Αποστόλη!Η αλήθεια είναι πως με αυτό, το χαριτωμένο ερωτηματάκι ήθελα, να βάλω τους πάντες να μου πουν τη γνώμη τους, να ψάξουν, ή να σκεφτούν!Αυτό όντως!Οι Μαρίες, τι φταίνε αλήθεια;
Χι χι!
Καλό σου βράδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

η κουτση μαρια αγαπητη μου λογοτεχνη,ειναι μια χαζο-δικαιολογια που χρησιμοποιουν μερικοι εξυπνακηδες οταν θελουν να αποφυγουν καποιες καταστασεις..και επειδη δεν εχουν τα κοτσια να πουν τον πραγματικο λογο χρησιμοποιουν τη γνωστη φραση "αα αυτο το κανει και η κουτση μαρια!!" καταλαβες κουκλιτσα??ετσι εχει η κατασταση...ευκολες λυσεις...

ε στην κοινωνια που ζουμε τι αλλο να περιμενε κανεις!γι αυτο λοιπον προτεινω να αλλαξουμε το κατεστημενο!
τερμα ΠΙΑ οι κουτσες μαριες(και ολοι οι υπολοιποι τυφλοι-μουγκοι κλπ)ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!!

trexa-gyreue είπε...

"G"

χαχαχα.. άκου κει κουλή Ελένη!!Πολύ μου άρεσε αυτό!Φιλιά καλημέρας.

maroula είπε...

Aπίστευτη είσαι... Απίστευτη...
Φιλάκια πολλά!!

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Μάλιστα φιλενάδα! Διακρίνω, μια ένταση και ένα βράζει το μέσα μας ή ιδέα μου; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
Αλήθειες λοιπόν! Έχεις δίκιο!!!
Αλλά κρίμα και το με δυσκολία στο περπάτημα κοριτσάκι! Από΄΄πρωταγωνίστρια΄΄ στο καθημερινό μας λόγο, να μην την αναφέρουμε καθόλου;ΧΕ ΧΕ!πως λέμε από τότε που βρέθηκε το συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο;
Μωρέ μήπως από τότε που βρέθηκε η κουτσή Μαρία, χάθηκε η αλήθεια, και γεννήθηκε το δήθεν;
Φιλάκια!!!!!

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Και κουλή Ελένη τρεχογυρευόπουλά μου, αν θέλετε να το υιοθετήσετε, το ασπάζομαι!!!ΧΕ Χε!Χαίρομαι που σας άρεσε!!!
Φιλιά, καληνύχτας!
ΥΓ.Είπαμε! Έχει πρόβλημα η εμφάνιση της ώρας, και τώρα είναι νύχτα!

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Χα χα!Μαρούλα μου!Μωρέ λες αυτή η κουτσή Μαρία, να γίνει η ¨Γοργοπόδαρη;¨!Γιατί δηλαδή, μόνο η άσχημη να γίνει όμορφη;;;
Μάκια πολλά!!!

trexa-gyreue είπε...

Ο Αποστόλης με κάλυψε απόλυτα! Σχεδόν δηλαδή...
Με έβαλες σε σκέψεις, και άρχισα -μάταια όμως- να Γουγλίζω την κουτσή Μαρία, γιατί ήθελα να δω από που προέρχεται αυτή η έκφραση! Θυμήθηκα και τη Μιχαλού κάπου στη διαδρομή... αλλά δυστυχώς καμία πηγή στο διαδύκτιο δεν αναφέρει από που προέρχεται αυτή η έκφραση! Το μόνο που βρήκα, ήταν πως ο Καβάφης γνώριζε! Τώρα τι ακριβώς, και πως... θα σε γελάσω!
Και για να γελάσεις κι εσύ λίγο, να σου αναφέρω πως όταν ήμουν μικρός, νόμιζα πως η κουτσή Μαρία ήταν μια κοπέλα της γειτονιάς μου, η οποία κούτσενε λιγάκι, και εντελώς τυχαία... άκουγε στο όνομα Μαρία!!!
Καλό Πάσχα!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Aγαπημένοι μου Τρέχα Γύρευε, Χριστός Ανέστη!!!Επιστροφή και πάλι στα παλιά!Δεν έχω βρει κάποια ετυμολογία ολυτε κι εγώ, αλλά ομολογώ, ότι τα όσα μου είπατε, μου έφτιαξαν το κέφι!Αυτό με την κουτσή Μαρία μου θυμίζει, ένα αντίστοιχο του Μεσημερά!Κάθε φορά που πήγαινα στο χωριό, 4,5 ετών θα΄ μουν, η γιαγιά μου, μου έλεγε, πως αν δεν κοιμηθώ το μεσημέρι, και με δει, θα με αρπάξει ο Μεσημεράς, ένας μεγαλόσωμος και κακός άνδρας!κάπως έτσι τον φανταζόμουν, και έκλεινα τα μάτια μου, όσο και αν δεν νύσταζα!Πρόσωπα ανύπαρκτα και οι δυο, και όμως είναι όμορφη, αυτή η ας πούμε υπαρξή τους στο λόγο μας!
Πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Η Λαογραφική φράση "Κουτσή Μαρία" πχ αυτό το ξέρει και η κουτσή Μαρία έχει να κάνει με εναν διαβόητο θηλυπρεπή άνδρα του αθηναικού μεσοπολέμου, που συνταυτίστηκε με την ομοφυλοφιλία (στη νεκροτομή διαπιστώθηκε πως ήταν τελικά παρθένος ερωτικά)

Unknown είπε...

Η κουτσή Μαρία ήταν ίσως η πιο αξιόλογη Αμερικανίδα κατάσκοπος που έδρασε στην Ναζιστική Γερμανία την εποχή του Β παγκοσμίου πολέμου. Από μικρή στην Αμερική πήγαινε για κυνήγι και αυτοπυροβόλησε κατά λάθος το πόδι της. Ατίθασος και ιδιόρυθμος χαρακτήρας στρατολογήθηκε, εκπαιδεύτηκε και στάλθηκε στη Γερμανία με πλαστό όνομα και επάγγελμα. Τριγυρνούσε, άκουγε, μάθαινε και έστελνε ειδοποιήσεις στην πατρίδα της. Τα ss προσπάθησαν να την συλλάβουν αλλά διέφυγε μέσω Ισπανίας.Αργότερα ξαναεπέστρεψε μεταμφιεσμένη σε γριά αυτή τη φορά. Παρασημοφορήθηκε και γράφτηκαν και βιβλία για τα κατορθώματά της. Αυτά για την Κουτσή Μαρία!

Ανώνυμος είπε...

Την πολύ παλιά εποχή όταν υπηρχαν μονοκατοικίες με αυλές οι γυναίκες της εποχής ασχολούνταν με το νοικοκυριό και τις συζυγικές τους υποχρεωσεις.ασχολούνταν όμως και με κάτι αλλο. Έβγαζαν τα άπλυτα της μιας αυλής στην φορα, μεταδίδοντας τα καυτά εκάστοτε κουτσομπολιά με αστραπιαία ταχύτητα. Η διάδοση των νέων απαιτούσε ταχύτητα για να πάρει η πρωτη κουτσομπολιά τα εύσημα των αλλων. Η τελευταια λοιπον που μεταδίδεται το κουτσομπολιό ηταν καποια που είχε πρόβλημα στα πόδια της. Προφανώς θα λεγόταν μαρια, εξ ου έμεινε και το "" το ξέρει και η Μούτση μαρια"" thank you very much..