Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

''Περνάμε καλά''!

Χμ...Μια φράση που χρησιμοποιούν, συχνά και τα δυο
φύλα, και ξέρετε που παραπέμπει!Γχούχου,γκούχου...
Παραδείγματα
Δυο αγόρια, στο κυλικείο της βιβλιοθήκης!
Αγόρι:Ε εντάξει, δεν τρέχει τίποτα με την κοπέλα...χτες
ήμουν σπίτι της και...
Φίλος του:Α?Ώστε έγινε ρε μ......Μπράβο, μπράβο...
Αγόρι:Φυσικά δεν τα έχουμε ή τίποτα τέτοιο,
...Απλά περνάμε καλά!
Δυο κορίτσια, η μια στο σπίτι της άλλης!
Κορίτσι:Καλά μην με ξαναρωτήσεις για τον....Φυσικά
και δεν είμαστε μαζί....
Φίλη της:Δηλαδή, δηλαδή, απλά βρίσκεστε;
Κορίτσι:Βρισκόμαστε αραιά και που... και καταλαβαίνεις
περνάμε καλά!
Ωραία τα παιδιά καλά κάνουν!Αλλά αναρωτιέμαι, ποιος,ποια
βρήκε την φράση αυτή!
Και να η απορία μου!Ένα ζευγάρι περνάει καλά μόνο, κάνωντας
ας μην το πω(ξέρετε τι... χα χα) ;
Γιατί δηλαδή δεν περνάει καλά, και μ΄ αυτό, και με το
να πηγαίνει βόλτες,σινεμά, για φαγητό, να βγαίνει με
φίλους,να βλέπει dvd!Εννοώ, γιατί δεν χρησιμοπούμε τη φράση
και για ζευγάρια, που έχουν μια κανονική σχέση;
Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί κανείς με τα όσα γράφω!




30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!!ευστοχο!!
Να σαι καλα μικρη λογοτεχνη!με εκανες και γελασα!
αχ να σαι καλα..ευθημησαμε λιγο κι εμεις..λιγο χιουμορ στην κατα τα αλλα ασπρομαυρη ζωη μας..
συνεχισε ετσι!

φιλακια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

αα ξεχασα:βασικη ερωτηση:οι διαλογοι ειναι υπαρκτοι??τους ακουσες καπου?????????
χαχαχαχα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΑ ΧΑ!!!
Είπαμε το γέλιο μας ομορφαίνει!
Άντε μωρέ, στην ασπρόμαυρη ζωή μας!
Στην πολύχρωμη!!!
Φιλάκια πολλά!!!
ΥΓ!Όχι έβαλα λίγο το μολύβι μου στα
πλαίσια του φανταστικού!!!
ΧΑ Χα!

ALEXANDROS είπε...

ANΘΡΩΠΟΙ ΛΕΙΨΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ, ΠΟΥ ΑΝΤΛΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ. ΤΟ ΣΕΞ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ, ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ.

maroula είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το δικό μου!!! Λοιπόν κουκλίτσα μου τα πράγματα είναι πολύ απλά!!! Κανείς δεν είπε ότι δυο άνθρωποι δεν μπορούν να περνάν καλά κάνοντας άλλα πράγματα πέρα από το σεξ!!! Το "περνάμε καλά" είναι φαινόμενο και ανάγκη πλέον της σημερινής εποχής!!! Άγχος, δουλειά, κυνήγι δουλειάς, διάβασμα για μερικούς, τρέξιμο για το οτιδήποτε! Δεν έχεις πλέον και πολλά περιθώρια ούτε για να αφιερώσεις λίγο χρόνο σε μια ρομαντική βόλτα!!! Μπαίνεις απλά κατευθείαν στο θέμα!!! Στην ουσία εξυπηρετείς βιολογικές σου ανάγκες ή αν θέλεις καλύτερα εκτονώνεσαι γιατί είσαι στρεσαρισμός όλη μέρα με το να σκέφτεσαι: πρέπει να προλάβω το μάθημα, πρέπει να βρω λεφτά για ενοίκιο, δόση αυτοκινήτου, δάνειο, απλήρωτη κάρτα κτλ... Πολύ απλά δεν θέλεις να βάζεις μπελάδες στο κεφάλι σου: ωχ.. πρέπει να δω τον Γιάννη σήμερα, αμάν πάλι ζήλειες; ή πάλι σκήνές; και βγήκες με τις φίλες σου και βρήκες άλλον κτλ... Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα αγόρια: τι πάλι μπάλα θα δείτε; ωχ μωρέ Κατερίνα όλο με καταπιέζεις και δεν μπορώ άλλο,με πνίγεις... μόνο βόλτες θέλεις και ρομαντικές ταινίες.. Να μην πάω και στο γήπεδο να δω τον θεό τι και αν έχουμε επέτειο σήμερα. Θα γιορτάσουμε άλλη μέρα (λέμε τώρα). Άσε που άκούν και τους φίλους τους: Έλα ρε μ...., τόσο καιρό με την ίδια γκόμενα; πώς αντέχεις!
Πιστέυω να σε κάλυψα μικρή μου... Να γιατί πολύ απλά οι άνθρωποι δεν θέλουν σχέση ή μάλλον μια ουσιαστική σχέση!!! Ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι η αιτία που οι άνθρωποι απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τον συνάνθρωπό τους! Δεν κατακρίνουμε βέβαια όσους επιλέγουν να ζουν έτσι, σε καμία περίπτωση. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα θεωρώ ότι είναι καλύτερα να είσαι με έναν άνθρωπο έστω λίγο πιο χαλαρά παρά να είσαι σε μία σχέση με περιορισμούς και αρρωστημένες καταστάσεις με την προυπόθεση βέβαια ότι αυτό καλύπτει και τους δύο!!!
Φιλάκια πολλά!!!

KouKos είπε...

Μικρή μου λογοτέχνη, πολύ σωστά τα λες! Όσο για το ερώτημα πως βγήκε η φράση και γιατί δε τη χρησιμοποιούμε για τα "κανονικά ζευγάρια" έχω μία πρόχειρη απάντηση.
Είπες κι εσύ πως η φράση ειναι η εξής "Απλά περνάμε καλά" Η ουσία στη φράση είναι το "απλά"! Το περνάμε καλά... εννοείται! Και δε χρησιμοποιούμε τη φράση στις σχέσεις μας γιατί απλά εννοείτε πως περνάμε καλά με τον άνθρωπό μας, διότι αν δεν περνούσαμε καλά θα χωρίζαμε.
Πάντος εγώ έχω ακούσει και από ζευγάρια που έχουν "κανονική σχέση" τη φράση "είμαστε μαζί όσο περνάμε καλά", χωρίς όμως το περνάμε καλά να αναφέρεται απαραιτήτος στο sex.
Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία για το σάββατο!

Ανώνυμος είπε...

Aλέξανδρε συμφωνώ, με τα όσα γράφεις, και ελπίζω όλο και περισσότερα άτομα, να έχουν την ίδια γνώμη με εσένα!
ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΦΟΒΟΣ,ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ!Είναι οι λέξεις κλειδιά, στο περνάμε καλά!
Σου εύχομαι εσύ να περνάς καλά, με το να παίρνεις, να δίνεις,να αγαπάς και να αγαπιέσαι!
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και διαφωνώ!Συνδιαφωνώ,διαφωνοσυμφωνώ!!!
Μαρούλα μου, πιστεύω, ότι ζούμε σε μια εποχή άγχους και στρες όντως, αλλά οι άνθρωποι, δεν πρέπει να ναι τόσο απόλυτοι, κυνικοί και βιαστικοί σε ορισμένα πράγματα...Η αγάπη και ο
έρωτας, νομίζω, ότι νικούν το άγχος, τα νεύρα και την καθημερινή πίεση, και όχι, το σεξ!
Ωραίο, είναι το να περνούμε καλά, και ποιος δεν θέλει;
Καλό όμως είναι να υπάρχει ένα μέτρο στα πράγματα!
Ελπίζω όλοι να ζήσουμε τον έρωτα
και να περνάμε καλά, μέσα από ένα δόσιμο ψυχής και αισθημάτων...
Ελπίζω να περνάς, και συ, όσο
πιο καλά μπορείς...
Σε φιλώ, Καληνύχτα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Κούκε, πολύ όμορφα αυτά που γράφεις!!!
Πράγματι, ένα ζευγάρι, που βρίσκεται στα πλαίσια μιας κανονικής σχέσης,
δεν χρειάζεται να λέει τον όρο!έίναι περιττό...Γιατί όντως περνάει καλά!
Ο ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!
Αυτό είναι και το ουσιαστικό, αυτό μένει...
Σ΄ ευχαριστώ, αλλά με τόσο κουτούτσικο μυαλουδάκι και τόσο λίγ διάβασμα, δεν νομίζω να πάω καλά!
Σου εύχομαι μια ζωή όλο έρωτα και αγάπη!
Πολλά Φιλιά, καληνύχτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Α!!!Στην κολλήτη μου, φυσικά, δεν θα μπορούσα, να μην ευχηθώ, μια ζωή όλο ΕΡΩΤΑ!Ουσιαστικό έρωτα!
Από αυτόν, που θα μοιράζεσαι με τον άλλον πράγματα, ώρες και στιγμές!
Τέτοιον, που θα υπάρχει αλληλοσεβασμός, εκτίμηση, εμπιστοσύνη και πάθος!
Πολλά Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαχούλα μου καλή
είχα καιρό να σου γράψω λόγω του ότι έλειπα ως γνωστών σε ξένες πολιτείες ..Αλλά δε σε ξέχασα!!Θα συμφωνήσω απολύτως με τον Κώστα μας...Και θα συμφωνήσω και μαζί σου σε αυτό που είπες ότι 'κανονικά ζευγάρια' με μια κάπως σοβαρή σχέση δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο..
heh εμένα στ'αφτιά μου η φράση αυτή ακούγεται πολύ περίεργη...και (κατά τη γνώμη μου πάντα) δείχνει να υποβιβάζει και το 'σύντροφο' γιατί φαίνεται να τον χρησιμοποιεί κάποιος προκειμένου να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές του ανάγνες....
αυτά τα ολίγα....πολλά φιλάκια καλό διάβασμα!!(alexandra)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Αλεξάνδρα, καλώς ήρθες!
ΧΑ ΧΑ!Συμφωνώ για αυτό που λες περί υποβίβασης!Πράγματι έτσι είναι!
Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο όμορφο,από μια πραγματική σχέση, γεμάτη ουσία!Και ουσία είναι το να νοιάζεσαι για τον άλλον, να τον εκτιμάς σαν άνθρωπο πέρα απ΄να τον έχεις ερωτευτεί!!!Νομίζω ΄τι σε αυτ΄θα συμφωνείς, απόλυτα μαζί μου!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!
Καληνύχτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Η μικρή λογοτεχνού είμαι!Ε πάλι αυτά τα πλήκτρα!ΧΑ ΧΑ!!!

Marinos aka EmVy είπε...

Δηλαδή, τί εννοείς "κανονική" σχέση; Ποιός είναι αυτός που θα κρίνει μια κανονική ή μη κανονική σχέση. Μήπως εννοείς τη σταθερή ή την επίσημη; Κι αν ξενοπηδάς τότε πόσο κανονική είναι η σχέση σου; Αν είσαι και παντρεμένος τότε what?.... Είναι δύσκολο να βάλουμε τις σχέσεις σε καλούπια. Ακόμα και μία σχέση όπου απλώς "περνάμε καλά" μπορεί να είναι πιο ουσιαστική από μία "κανονική", χωρίς να είναι ο κανόνας βέβαια. Άντε, καληνύχτα, δουλεύω αύριο.

KouKos είπε...

Πόση ουσία αλήθεια μπορεί να είναι μία σχέση "περνάμε καλά"? Καταρχήν είναι λάθος ο όρος σχέση σ'αυτή τη περίπτωση.
Την απάντηση "απλά περνάμε καλά" στην ερώτηση αν έχεις σχέση, προσωπικά την αντιλαμβάνομαι ως "βρισκόμαστε που και που για καμιά ξεπέτα!Καλό κορίτσι, -με την απαραίτητη χειρονομία πάντα- να δεις πως τη λένε..."
Τώρα αν η ουσία μιας "σχέσης" είναι το μέγεθος της ερωτικής απόλαυσης, πάω πάσο.

Ωστόσο όμως, υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες ένας τουλάχιστον εκ των δύο φοβάται να αποδεχτεί ότι έχει σχέση, ίσως γιατί του άφησε κάποιο τραύμα μια προηγούμενη, ή γιατί απλά νοιώθει ότι τον πνίγει μια "δέσμευση". Είναι θέμα ψυχολογίας πιστεύω!

Άλλωστε Μικρή μου Λογοτέχνη, πόσες φορές έχει ακουστεί η δικαιολογία: "Πρόσφατα χώρισα, και δε θέλω να κάνω πάλι σχέση. Θέλω απλά να περνάω καλά" ώστε να γλιτώσουμε όλα όσα πολύ σωστά αναφέρει η Μαρούλα μας!

Υ.Γ.1 Συγνώμη για την έκταση του σχολίου...
Υ.Γ.2 Αλεξάνδρα ευχαριστώ για τη στίριξη! χαχαχα!!!

Apostolis είπε...

Τρία μόνο σχόλια.

Τα ζευγάρια δεν περνάνε καλά όταν βγαίνουν έξω με τη λογική του ζευγαριού. Ποιά είναι τα πιο βαρετά μέρη του κόσμου; Τα εστιατόρια με διπλά τραπεζάκια για τα ζευγάρια. Ακόμα κι αν ένα ζευγάρι είναι ερωτευμένο και όντως περνάει καλά, αρκετά από τα ζευγάρια που κάθονται δίπλα θα μεταδώσουν αρνητική ενέργεια.

Επίσης, η καλοπέραση μπορεί εύκολα να "ποινικοποιηθεί" σε μια σχέση, ειδικά αν αυτή γίνεται ολοένα πιο σοβαρή. "Σοβαρή" σχέση και fun. Αυτές οι έννοιες είναι ασύμβατες σε κάποια μυαλά.

Τέλος, τί θα πει "περνάμε καλά"; Εγώ λέω "το κάνουμε". Πολύ πιο ακριβές.

Ανώνυμος είπε...

ενα σχολιο στο σχολιο περι υποβιβασης:προσωπικα δεν θεωρω οτι υποβιβαζεται κανενας απο τους δυο στη σχεση τυπου "περναμε καλα"..ειναι επιλογη πιστευω, του ζευγαριου το συγκεκριμενο ειδος σχεσης.Και οι δυο πλευρες ξερουν που βαδιζουν..και εχουν ξεκαθαρισμενα καποια πραγματα απο την αρχη.Δεν συμφωνω με την αποψη οτι καποιος χρησιμοποιει καποιον αλλο αφου εξαλλου και οι δυο το θελουν!
Αντιθετα θεωρω μεγαλυτερη υποβιβαση μια συμβατικη σχεση του τυπου "ειμαι με καποιον μονο και μονο για να εχω μια "κανονικη" σχεση",η επισης και τη σχεση τυπου "εχω σταθερη σχεση αλλα περναω καλα και με αλλες/αλλους"!ΑΥΤΟ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΣΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ.

Τελος,συμφωνω απολυτα με το σχολιο του αλεξανδρου!Μες στο μυαλο μου εισαι!!

maroula είπε...

Μικρή μου λογοτέχνη είχε πολύ σουξε αυτό το ποστ τελικά!!! Συμφωνώ με την Ελένη. Γιατί τους βάζουμε στον τοίχο; Έτσι νιώθουν έτσι κάνουν!!! Ο καθένας κάνει τις επιλογές τους! Αν αυτό καλύπτει και τους δυο "καλά να περνάν τα παιδιά"!
Φιλιά πολλά σε ολούς!!!
Άντε Αλεξ περιμένω και εγώ σχόλιο! ;)

Marinos aka EmVy είπε...

ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητείται κοπέλα 19 με 30 χρονών, καλλίγραμμη, μορφωμένη, χωρίς στρατιωτικές υποχρεώσεις, με φυσικό αέριο, ευάερη και ευήλια για να "περάσουμε καλά". Μόνο σοβαρές προτάσεις.

Ανώνυμος είπε...

--Ποιά είναι τα πιο βαρετά μέρη του κόσμου; Τα εστιατόρια με διπλά τραπεζάκια για τα ζευγάρια...

ε,τότε να μην πάνε σε εστιατόριο...

Επίσης,θα συμφωνήσω με τη maroula στο ότι το ποστ είχε πάρα πολύ σουξέ γι'αυτό προτείνω να επιλέγεται εβδομαδιαίο θέμα στο blog σχετικά με τις σχέσεις και λοιπά...Θα πέσουν πολλά γέλια...:P

Tέλος σχόλιο στον envy:ELEOS!!!!(Alex)

Apostolis είπε...

Alex, το σχόλιο για τα εστιατόρια ήθελε να δείξει το ότι η λογική ¨βγαίνουμε ως ζευγάρι εκεί όπου υπάρχουν άλλα ζευγάρια" μπορεί να σκοτώσει την καλοπέραση. Ήταν ένα παράδειγμα που επεκτείνεται άνετα και σε διάφορα μπαράκια που θέλουν να φαίνονται ρομαντικά ενώ είναι απλώς βαρετά. Συνεπώς, και να μην πηγαίνουν σε εστιατόρια, πάλι θα επηρεαστούν αρνητικά από τη στημένη ψευτορομαντική ατμόσφαιρα που υπάρχει σε κάποιους χώρους.

Ωστόσο, σε καθαρά πρακτικό επίπεδο, αυτό που λες δεν ισχύει διότι είναι δύσκολο να βρεις ένα "κανονικό" ζευγάρι (τα εισαγωγικά είναι προαιρετικά) της μεσοαστικής τάξης που τελείωσε ή τελειώνει το πανεπιστήμιο και δεν πηγαίνει σε εστιατόρια, είτε πρόκειται για το "Βαρύ Πεπόνι" κοντά στην πλατεία Ναυαρίνου, είτε για το "Clochard" στην Π. Κορομηλά. Ναι, μπορούν να μην πάνε σε εστιατόρια, αλλά στην πράξη πηγαίνουν σε μεγάλο βαθμό.

Ανώνυμος είπε...

Να΄ μαι κι γώ!Γεια σου Emvy μου!Φυσικά τα
ζευγάρια, δεν γίνεται, να τα βάλουμε σε καλούπια!Αλλά εντάξει όταν λέμε κανονική μεταξύ μας, αλλά όλοι καταλαβαίνουμε ποια είναι αυτή!Ε και
μια σχέση ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΕΞ, συγγνώμη κιόλας αλλά δεν είναι!
Επίσης μια ακόμη απορία!Γιατί συνήθως
οι κουκλάρες και οι θεοί, είναι αυτοί
που αλλάζουν τους συντόφους πιο πολύ;
Σίγουρα, το να απατάς ή κάτι παρόμοιο, αφαιρεί απ΄ τη σχέση πολλά και τη κάνει ανούσια!
Ναι γιατί όχι!Αν είναι δυο άτομα
να΄ ναι ευτυχισμένα, ας είναι όπως
θέλουν!!!!
Τη καληνύχτα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Όχι και συγγνώμη Κούκε μου!Μπορείς να αφήνεις όσα θες και με όση έκταση θες
φυσικά!!! :)
Λοιπόν, συμφωνώ για μια ακόμη φορά με τα όσα λες, και κυρίως, με το ότι μετά από ένα χωρισμό, μιας σχέσης μακροχρόνιας, ή πολύ δυνατής, πολύ μπορούν να νιώσουν, ότι δεν είναι έτοιμοι, για κάτι τέτοιο ξανά!
Για να μην πω, ότι οι ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΙ-ΠΛΗΓΩΜΕΝΕΣ, ναι καλά ακούτε, είναι πρωταθλητές του σπορ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ!!!!
Με χώρισε ο...με χώρισε ή....λίγες μέρες, λίγες εβδομάδες, άντε λίγοι μήνες και μετά πιστεύω, ότι οι περισσότεροι, του δίνουν να καταλάβει!!!!
Καλό βραδάκι!Γλυκά κελαηδήσματα!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Αποστόλη μου!Πολύ σταράτα
τα σχολιά σου!Συμφωνώ, με τη φράση, το κάνουμε!
Τι ντρέπονται να το πουν;
Συμφωνώ και με τη διπλή διάκριση μιας σχέσης, που είναι ασύμβατη στη σκέψη πολλών!
Διαφωνώ, όμως στο σχόλιο για τα διπλά τραπεζάκια, και έρχομαι να συμφωνήσω με την Άλεξ!Αλλά από την άλλη μ΄ αρέσει η απάντηση που δίνεις!
Και εμένα δεν μ΄ αρέσουν τα καθιερωμένα!
Μου τι δίνει, που με φίλες μου, θα πούμε, πάμε Σαντορίνη, ή Μήλο;
'Οχι μωρέ, ζευγαρονήσια είναι!!!
Καληνύχτααααα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Με μεγάλη συγκίνηση, βλέπω σχόλιο της
Ελένης, με το όνομά της στο μπλοκ μου!!!!!!!!!!
Και πέρα από την πλάκα, καλή μου Ελενίτσα, πράγματι, ΥΠΟΒΙΒΑΣΗ, δεν είναι σε δυο ζευγάρια, που έχουν αποφασίσει, το ότι να΄ ναι μεταξύ τους!Η λέξη αυτή και η ουσία της, υπάρχουν κυρίως, στα ζευγάρια που έχουν μια ουσιαστική σχέση, αλλά μετά από μια απιστία, ή κάτι ανάλογο, καταλήγουν να ταπεινώνουν τον άλλον!
Επιτέλους, ας διαλέξει ο καθένας ότι θέλει!Δεν γίνεται όμως, να έχουμε και την τυρόπιτα ολόκληρη, και το λαμπραντόρ χορτάτο!(Άλλαξα λιγουλάκι τη παροιμία :)
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν τους στήνω Μαρούλα μου σε κανένα τοίχο!!
Πιστεύω απόλυτα αυτό που ανέφερα και παραπάνω!
Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα!
Και καλή σχέση, και ξεπέτες, και από δω και από κει!
Αν και κατά τη γνώμη μου, κάποιος-α που απατά στη σχέση, το κάνει, γιατί δεν έχει τα κότσια να μείνει μόνος-η του, και να πάει, ας το πω και έτσι, με αυτόν τον τόσο δελεαστικό πειρασμό που του παρουσιάστηκε τόσο ξαφνικά όταν θα΄ ναι ελεύθερος-η!Γιατί δεν χωρίζει κανείς, και να κάνει ότι θέλει;Τι φοβάται;Όλοι δυστυχώς, θέλουν να έχουν μια πισινή!!!
Φιλάκια πολλά Μαριώ μου!!!

Ανώνυμος είπε...

A EMVY μου, ευάερη και ευήλια μπορεί να μην είμαι, έχω όμως κεντρική θέρμανση!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
Άλεξ μου δεν έχω κανένα πρόβλημα, να αναρτώ, τέτοιου είδους πιπεράτα!!!Καλά ιδέα!ΧΕ ΧΕ!
Αποστόλη μου, δεν ξέρω, κανλενα απ΄ τα δύο μαγαζιά!Πρέπει να πάμε καμιά φορά!
Φιλάκια σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Στο σχόλιο για Ελενίτσα, όπου δυο ζευγάρια, ήθελα να πω, δυο άτομα!

maroula είπε...

Ε όχι και Μαριώ μικρή μου λοτγοτέχνη!!!
Μίλησα εγώ για "κανονικές" σχέσεις και απιστία? Άλλο σχόλιο διάβασες!
Φιλάκια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Όχι Μαρούλα μου, αλλά προέκτεινα με το θέμα με άλλα περαιτέρω...Τι να πω...λίγο, η κούραση και η νύστα, λίγο τα χτεσινά μπυρόνια...ΧΑ ΧΑ!
Πολλά φιλάκια!!!!