Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Άρωμα παλιού ελληνικού σινεμά

Λοιπόν φίλοι μου!Ελάτε να καθίσουμε αναπαυτικά
στις θέσεις μας, και να παρακολουθήσουμε, 17 κατά
την ταπεινή μου γνώμη ζευγάρια, λαμπρά μυθικά ονόματα,
που έγραψαν ιστορία!!!
1)Προτιμάτε την ξανθομαλλού-γατούλα Αλίκη Βουγιουκλάκη,
ή, την αρχοντική-ολόγλυκια Τζένη Καρέζη;
2)Τον καλλίφωνο-ομορφόπαιδο Δημήτρη Παπαμιχαήλ
ή τον γοητευτικότατο-γαλανομάτη Αλέκο Αλεξανδράκη;
3)Τον γκαφατζή-κοντό Νίκο Ρίζο ή τον ξεκαρδιστικό-
γλυκύτατο Κώστα Βουτσά;
4)Τον ταλαντούχο-υπέροχο Δημήτρη Χόρν ή τον Ζεν πρε
μιε-αρσενικό, Νίκο Κούρκουλο;
5)Την ερωτική-σέξι Ζωή Λάσκαρη, ή την καλλίγραμμη-
μαυρομαλλού Μάρθα Καραγιάννη;
6)Τον γοητευτικό-50άρη Λάμπρο Κωνσταντάρα, ή τον
ανεπανάληπτο-μοναδικό Διονύση Παπαγιαννόπουλο;
7)Το φτωχόπαιδο-παλικάρι Νίκο Ξανθόπουλο ή τον αρρενωπό-
κορίτσια ο... Ανδρέα Μπάρκουλη;
8)Την δραματική-υπέροχη Έλλη Λαμπέτη ή την χωρίς λόγια
Μελίνα Μερκούρη;
9)Τον σκληρό-αλύγιστο Μάνο Κατράκη ή τον κακό-υπέροχο
Σπύρο Καλογύρου;
10)Τον κορυφαίο-αξέχαστο Παντελή Ζερβό, ή τον γλυκύτατο-
γεράκο Λαυρέντη Διαννέλο;
11)Την φοβερή-ανεπανάληπτη Ρένα Βλαχοπύλου, ή την ψιλόλιγνη
ολόγλυκια Μάρω Κοντού;
12)Την κακιά-αδίσταχτη Τασσώ Καββαδία, ή την Πασταφλώρα-
μοναδική Μαίρη Αρώνη;
13)Τον απίστευτο-κωμικότατο Ντίνο Ηλιόπουλο ή τον υπέροχο-
ταλαντούχο Γιώργο Κωνσταντίνου;
14)Τον καλέ μου Άνθρωπε Θανάση Βέγγο, ή τον Πορτοκαλάδα
από ποτροκάλι Γιάννη Γκιωνάκη;
15)Τον ξεκαρδιστικό-υπέροχο Βασίλη Αυλωνίτη, ή τον αστείο-
μοναδικό, Βασίλη Λογοθετίδη;
16)Τον γαλανομάτη-γοητευτικό Φαίδωνα Γεωργίτση, ή τον
ντροπαλό-βουτυρόπαιδο Βαγγέλη Βουλγαρίδη;
17)Τον Ζήκο του 160υ Κώστα Χατζηχρήστο ή τον ξεκαρδιστικό-
φοβερό, Χρόνη Εξαρχάκο;
Και τώρα που αποφασίσατε, ανάμεσα σε τέτοιους <<Θρύλους>>
πείτε μου, ποιούς προτιμάτε, με την ψήφο σας!!!!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου κουκλίτσα μου!Λοιπόν,αν και ξέρεις τι θα επιλέξω,εγω θα το κανω για να πάρω και την πρωτιά στα σχόλια...
1)Προτιμώ τη Τζένη Καρέζη,γιατί αν και έφυγε νωρίς θεωρώ ότι έπρεπε να φέρει τον τίτλο της εθνικής σταρ,αφού μπορούσε να παίξει τόσο κωμικούς,όσο και δραματικούς ρόλους,χωρίς να φαντάζει γελοία...
2)Αλέκος Αλεξανδράκης δαγκωτό, διότι όπως και να το κάνουμε είχε ταλέντο.Όχι σαν μερικούς,που όχι μόνο ταλέντο δεν είχαν,αλλά ούτε και φωνή...
3)Εδώ μου βάζεις δύσκολα!Δεν μπορώ να διαλέξω,γιατί ο καθένας είναι ξεχωριστός για διαφορετικούς λόγους.Με λίγη διαφορά τολμώ να πω Κώστα Βουτσά!
4)Δημήτρη Χορν!Ανέκαθεν δεν μου άρεσαν οι ζεν πρεμιέ.
5)Μάρθα Καραγιάννη,γιατί όπως και να το κάνουμε ήταν πιο γυναίκα...
6)Εδώ επίσης μ'αρέσουν και οι δύο, αλλα επιλέγω Διονύση Παπαγιαννόπουλο,γιατί είναι λίγο πιο φοβερός από τον πρώτο!
7)Ανδρέα Μπάρκουλη,καθαρά λόγω ταλέντου!Δεν αξίζει να αναφερθώ στον άλλο...
8)Μελίνα Μερκούρη,όχι μόνο για το ταλέντο της στην ηθοποιία!
9)Μάνο Κατράκη,ήταν καταπληκτικός!
10)Εδώ κοπελιά με πιάνεις αδιάβαστη...
11)Ατυχής σύγκριση,θα προτιμούσα Μάρω Κοντού με Μαίρη Χρονοπούλου για να απαντήσω την 1η...Η Ρένα Βλαχοπούλου είναι ασύγκριτη...
12)Τασώ Καββαδία χωρίς δικαιολόγηση.
13)Ντίνο Ηλιόπουλο αν και ο Γιώργος Κωνσταντίνου ήταν αξιολάτρευτος,προσπαθώντας να περιγράψει το προφιτερόλ...
14)Θανάσης Βέγγος λόγω χαρακτήρα κυρίως...
15)Βασίλης Αυλωνίτης,καταπληκτικός!
16)Φαίδων Γεωργίτσης,διότι τον άλλο δεν τον ξέρω!
17)Χρόνης Ξαρχάκος και πάλι λόγω του γενικότερου χαρακτήρα του...
Αυτά είχα να δηλώσω!Συνέχισε έτσι...Φιλάκια..................

Ανώνυμος είπε...

Θα προτιμούσα γλυκιά μου, να αφήνεις ψευδώνυμο, Φιλενάδα!!!αλλά επειδή είσαι διάσημη και δεν πρέπει να σ΄ ανακαλύψουν, οκ τότε!Χα χα...Ο Ζερβός,τον οποίο και διαλέγω, ήταν ο παπάς στην Μανταλένα, ενώ στην ίδια ταινία πατέρας, της ηρωίδας, ήταν ο Διανέλλος!Χμ...Συμφωνώ, για Βουτσά,Παπαγιαννόπουλο,Μπάρκουλη,
Μερκούρη,Κατράκη,Βλαχοπούλου,Κοντού,
Καββαδία,Ηλιόπουλο,Βέγγο,Αυλωνίτη και Εξαρχάκο.Με μικρή διαφορά, επιλέγω, Αλίκη, μόνο και μόνο, για τις ερμηνείες της στη
Μανταλένα, Το ξύλο βγήκε απ΄ τον παράδεισο, και την Υπολοχαγό.Αλλά και αυτή η ερμηνεία της Τζένης, στο
Δεσποινίς Διευθυντής, είναι άλλο πράγμα!!!Πρόλαβα και την είδα από κοντά την Αλίκη και για αυτό ακόμη το λόγο τον ψηφίζω!Άλλο δίλημμα, για Αλέκο-Δημήτρη.Με μικρή όμως διαφορά, επιλέγω Παπαμιχαήλ, μόνο και μόνο, επειδή, ήταν ο Φλωράς, έπαιζε στην Μανταλένα και στο χτυποκάρδια!Αχ και ο Αλέκος...Δαγκωτό, Κούρκουλο!Ποιο
αρσενικό, δεν υπήρχε...Και μόνο
τη σκηνή στο Ορατότις Μηδέν, με το τσιγάρο στα χείλη, τα καμμένα έπιπλα και το Βρέχει φωτιά στη στράτα μου απ΄το μισοκαμένο γραμμό-
φωνο, ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ!Ζωή Λάσκαρη!Κουκλάρα,κορμάρα,ταλέντο!
Στα δραματικά, όπως Στεφανία,Δάκρυα
για την Ηλέκτρα, απλά άπαιχτη!Και ο Βουλγαρίδης, ήταν ο παρτενέρ της,σε
όλες σχεδόν τις ταινίες, ένας καλός
και γλυκός νεαρός!Ψηφίζω ανεπιφύλαχτα!!!
Και μετά από λίγο καλό ελληνικό σινεμά...
πολλά πολλά Φιλάκια...
Καληνύχτα!!!!!!!

Apostolis είπε...

1. Χωρίς να υποτιμώ το ταλέντο της Αλίκης, η Καρέζη ήταν από τις λίγες σοφιστικέ περσόνες στον ελληνικό κινηματογράφο.
2. Αδύνατο να διαλέξω! Ο Παπαμιχαήλ, αν και παλικάρι, ήταν πάντα ευάλωτος, αλλά και ο Αλεξανδράκης ήταν τόσο αστείος με το σοβαρό του ύφος πάντα...
3. Ρίζος, μετέδιδε τη μαγκιά της εποχής, ειδικά στο "Της Κακομοίρας" και την "Κόμισσα της Φάμπρικας".
4. Ο Κούρκουλος ήταν τεράστιος εμπορικός σταρ, ποτέ όμως δε συμπάθησα τις βαρύγδουπες (και πλέον ξεπερασμένες) ταινίες του. Τότε, Χορν.
5. "Τέντυ μπόι, αγάπη μου!"
6. Δεν υπήρξε σπουδαιότερος πρωταγωνιστής από τον Κωνσταντάρα, όσο κι αν ο Παπαγιαννόπουλος ανήκει στο πάνθεον...
7. Αδικημένοι! Μπάρκουλης, για τα 10 λεπτά που έπαιζε στο "Κοινωνία Ώρα Μηδέν" ως το μέλος της επιτροπής.
8. Ελάχιστα έπαιξαν σε αυτό που ονομάζουμε "Παλιός Ελληνικός Κινηματογράφος" Μου αρέσει όμως η "Κάλπικη Λίρα¨ και το "Κυριακάτικο Ξύπνημα" περισσότερο, άρα... Λαμπέτη!
9. Κατράκης, η παρουσία του ανέβαζε και κάτι δακρύβρεχτα όπως "Η Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου".
10. Άψογοι ρολίστες, αλλά Παντελής Ζερβός λόγω κωμικής φλέβας.
11. Η Βλαχοπούλου είναι ασύγκριτη; Πιθανότατα, but I don't like musicals. Το απόλυτο ταίρι του Κωνσταντάρα με κερδίζει εδώ.
12. Η Μαίρη Αρώνη είχε κάνει πολύ λίγο σινεμά, ωστόσο η παρουσία της είναι αξέχαστη, ειδικά ως ασθενής του Γιάννη Βογιατζή στο ¨Η γυναίκα μου τρελάθηκε".
13. Μεγαλύτερο εύρος ερμηνείας ο Κωνσταντίνου, αξιαγάπητος ο Ηλιόπουλος και έχουν μεγαλουργήσει αμφότεροι σε κείμενα του Ψαθά ("Ξύπνα Βασίλη" "Φωνάζει ο Κλέφτης") Τί να διαλέξω;
14. Βέγγος. Πολύ σουρεάλ για να αγνοηθεί...
15. Σε επίπεδο ταλέντου ήταν και οι δύο ιερά τέρατα. Θα ψηφίσω Λογοθετίδη γιατί διακρίθηκε στην πιο "αγονη" δεκαετία του '50.
16. Έλα ρε Pencil, πού το ξέθαψες το φλωράκι τον Βουλγαρίδη;
17. Δυστυχώς έχουν κάνει και οι δύο πολλές κακές ταινίες μαζί με τις καλές. Χρόνης Εξαρχάκος λόγω στιλ λοιπόν!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Αποστόλη μου!Ομολογώ, ότι ο Βουλγαρίδης μ΄ άρεζε!!!Ε ναι, το παραδέχομαι!!!!Χι χι!Στα περισσότερα βλέπω πως διαφωνούμε!!!!Όσο για το τέντι μπόι αγάπη μου, συμφωνώ απόλυτα!Βουτσάς όμως και Παπαγιαννόπουλος είναι οι επιλογές μου δαγκωτό!!!!Όσο για Εξαρχάκο, Ηλιόπουλο,και Ζερβό, κάθε τους ατάκα, ήταν μοναδική, και κάθε τους ταινία με κάνει ακόμη να γελάω...
Όσο για Βουγιουκλάκη, την είχα δει το 1992, στο θέατρο Μις Πέπσι, που ήταν μια βλακεία σεναριακά, αλλά
αυτή η γυναίκα, είχε τόσο δύναμη, και τα μάτια σου δεν μπορούσες να τα πάρεις από πάνω της!Αν και τότε ήμουν 6 ετών, τη θυμάμαι ακόμη πως βγήκε στη σκηνή..Πόσο απλή καιπόσο Ντίβα ήταν, και πόσο αληθινή!Μοναδική βραδιά στ΄ αλήθεια...Χόρν και Λαμπέτη, ιερά τέρατα, αλλά θα ήθελα πιο συχνά να
βάζει ταινίες τους!!!
Καλό βραδάκι!!!Φιλιά!

Marinos aka EmVy είπε...

Να υποθέσω ότι μεταξύ υπερλουξ κότερου και μικρού καϊκιού θα διαλεγες το δεύτερο επειδή ήταν στο Μανταλένα;
Όσο για τις επιλογές μου θα αναφερθώ συνολικά...
Επειδή, ε πώς να το κάνουμε, μου αρέσουν τα "κακά κορίτσια", ασκούν μια άλλη γοητεία και έχουν μια λανθάνουσα σεξουαλικότητα, από τις γυναίκες θα προτιμήσω Καρέζη και Λάσκαρη. Επειδή εκτιμώ το ερμηνευτικό ταλέντο θα ψηφίσω Ξανθόπουλο, Λαμπέτη, Κατράκη και Διανέλλο, διατηρώντας όμως την εκτίμησή μου και για τις εναλλακτικές(εκτός του Μπάρκουλη). Επειδή μου αρέσει η τσαχπινιά, το χιούμορ και η σπιρτάδα θα επιλέξω Βουτσά, Κωνσταντάρα, Βλαχοπούλου, Ηλιόπουλο και Βέγγο, εκφράζοντας παράλληλα απέραντο respect και για τους Ρίζο, Παπαγιαννόπουλο, Κωνσταντίνου και Γκιωνάκη (επίτηδες δεν αναφέρω την Κοντού- δεν μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη). Για διάφορους λόγους (μέγεθος προσωπικότητας, αγαπημένες ταινίες κτλ) επίσης θα δώσω μικρό, πολύ μικρό, τοσοδούλικο προβάδισμα στους Λογοθετίδη και Χατζηχρήστο, έναντι των ισάξιων Αυλωνίτη και Εξαρχάκου. Τέλος, χωρίς δεύτερη σκέψη, θα διαλέξω τους Αλεξανδράκη (ο Παπαμιχαήλ είναι κάπως φλωράκος), Χόρν (εντάξει, ποτέ δεν ήμουν φαν της οικογένειας Κούρκουλου) και Βουλγαρίδη (ένα ξέπλυμμα είναι ο άλλος)

Ανώνυμος είπε...

Emvy μου Καλησπέρα!!!Ε ένα καικάκι για μια βόλτα στο Θερμαικό, ή σε κανά Πλαταμώνα, και ένα κότερο, για μια κρουαζιέρα στα νησιά, το ομολογώ!!!!Χα χα!Χμ...πολύ όμρφα τα τεκμηριώνεις και συμφωνούμε και σε αρκετά βλέπω!Έχω ήδη πει, τις απόψεις μου, για τους ηθοποιούς!Πραγματικά, φοβάμαι, ότι πολλά, από τα ζευγάρια, δεν τα αντιστοίχισα όπως έπρεπε, ενώ,
γενικά, και τα 17 μου αρέσουν πολύ!
Όσο για τα κακά κορίτσια συμφωνώ, ενώ, διαπιστώνω, ότι φλωράκια(Βουλγαρίδης και Παπαμιχαήλ)μου αρέσουν!Θα μου πεις και το δαγκωτό, στον Κούρκουλο το αναιρεί!
Ελπίζω οι ταινίες να συνεχίσουν να παίζονται!!!!
Καλό βράδυ!
Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα κ απο μενα!!
τι μου κανετε μικρη μας λογοτεχνη??
ενδιαφερον γκαλοπ θα ελεγα...
λοιπόν πήρα θέση στον αναπαυτικό μου καναπε και ρίχνω τις ψήφους μου!
1)ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ για το μοναδικο της ταλεντο,την ανεπανάληπτη τσαχπινιά της,την μαγκιά της και τις επιλογες της.ααα και τα ματια της!!!
2)ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ..αν και ο παπαμιχαηλ μ αρεσει πολυ θα επιλεξω τον αλεκο γιατι με πειθει πιο πολυ ως ηθοποιος.
3)ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ.για τα υπεροχα πρασινα ματια του και την αστειρευτη ενεργεια του..την μεταδιδει σ'ολες του τις ταινιες!
4)ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ.με μια λεξη ΑΝΤΡΑΣ
5)ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ..μορφή
6)ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ!!
7)ε καλα δαγκωτο ΝΙΚΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ..ερωτας μιλαμε!αχχχ
8)ε καλα τι σύγκριση ειναι αυτη??τι να πρωτοδιαλέξω?την μαγευτικη έλλη οπως ελεγε το "σ'αγαπώ" στον χορν στην "καλπικη λιρα"?η την ανεπαναληπτη μελινα?τι παθος αυτες οι γυναικες!ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ!
9)ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ..ο ορισμος του ηθοποιου-γεματος τραγικοτητα
10)τι καλοι και οι δυο!γλύκες ειναι!παντα ηθελα εναν τετοιο για παππου!
11)ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ στο "η δε γυνη να φοβειται τον αντρα"
12)ΤΑΣΣΩ ΚΑΒΒΑΔΙΑ
13)ΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ για την ταινια "ο δρακος" και ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ για τις ταινιες "η δε γυνη.."και "χτυποκαρδια στο θρανιο"
14)ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
15)ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ μοναδικος
16)κανενα
17)δεν τρελενομαι κιολας

Ελπίζω να σε διαφώτισα με τις ψηφους μου!!αλήθεια,τα αποτελέσματα του γκαλοπ θα δημοσιευτολυν καπου??
περιμενουμε καινουριο θέμα!
φιλακια!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια φιλενάδα, που ανάλογα με το θέμα του μπλοκ, έχεις και το αντοίστιχο ψευδώνυμο!!!ΧΑ ΧΑ!
ΠΟλύ όμορφα μου τα λες, και συμφωνούμε σε αρκετά!
Με πιάνεις αδιάβαστη στο Δράκο, με τον Ηλιόπουλο!ΠΟΙα ταινία ήταν?
Επίσης δεν ξέρω γιατί, αλλά ο Ξανθόπουλος, είναι από τους λίγους ηθοποιούς μας, που δεν μ΄ αρέσουν καθόλου!!!Πολύ κλάψα και κομματάκι ατάλαντος!!!
Επίσης, ξέρεις πόσο συμφωνώ για τα Κούρκουλος και Βουτσάς.
Ακόμη και γι΄ αυτά, που δεν ξέρεις τι να διαλέξεις, έχεις δίκιο, γιατί και εγώ σ΄ αυτά δυσκολεύτηκα!!!
Μετά από μερικές βδομάδες, ναι γιατί όχι, θα αναρτήσω τις ψήφους!!!ΧΑ ΧΑ!
Πολλά πολλά Φιλιά!!!
Και καληνύχτα!!!