Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

<< Moυ αρέσεις, αλλά δεν σου αρέσω....>>.

Αγαπημένα μου φιλαράκια!Νομίζω ότι όλοι λίγο-πολύ
έχουμε βρεθεί, σε μια αντίστοιχη θέση! Κάποιος ή κάποια
να μας αρέσει ε και εμείς να μην του αρέσουμε! Ή να νομίζουμε
κάτι τέτοιο!Το χειρότερο είναι όχι απλά να μας αρέσει, αλλά
να έχουμε δαγκώσει τη λαμαρίνα, σαν αποτέλεσμα να πονάει
και το δοντάκι μας! Αχ! ; ) Τι κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση;
Τι κάνεις όταν φοβάσαι να το εξομολογηθείς, και να το βγάλεις
από μέσα σου; Τι κάνεις όταν κάθε φορά που τον/την βλέπεις η
καρδούλα σου χτυπά πιο δυνατά και το χαμόγελό σου
φτάνει μέχρι τ΄ αυτιά; Όταν η σκέψη σου γλυκαίνει μόνο
με τη μορφή του/της;
Φοβόμαστε, αυτό κάνουμε! Δειλιάζουμε να το ομολογήσουμε!
Εντάξει, άλλες οι περιπτώσεις τύπου χυλόπιτας, όπου το λες
και τελικά, ξέρεις πως και ο άλλος δεν θέλει,(εκεί και αν τα
βάφεις μαύρα) και άλλες αυτές που το κρύβεις, γιατί φοβάσαι
την απόρριψη, ή το τι θα πουν οι άλλοι, οι φίλοι, και γενικά
το να μην γίνεις ρόμπα!!!!
Επιτέλους, ας σταματήσουμε να δειλιάζουμε! Δεν είναι ντροπή!
Δεν υπάρχει τίποτε ωραιότερο από τον έρωτα μεταξύ ενός άνδρα
και μιας γυναίκας!
Αξίζει να προσπαθείς, έστω και αν απορριφθείς...Τουλάχιστον εσύ
το έκανες...Κανείς δεν πρέπει να μετανιώνει!!!!!!

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μμμμμμ.....
Που λες φιλενάδα....
Έχω βρεθεί σε αυτή τη θέση αρκετές φορές στο παρελθόν ...Να μου αρέσει κάποιος αλλά να ντρέπομαι να του ομολογήσω τα συναισθήματά μου...Λίγο βάσανο η αλήθεια να λέγεται...Και ακόμη πιο βάσανο να σου δείχνει ότι του αρέσεις (ή να το μαθαίνεις μετά από καιρό!!!) αλλά ούτε αυτός να κάνει τίποτα για να προχωρήσει το πράμα!!!
Πλατωνικοί έρωτες θα μου πείς ...γυμνασιακά χρόνια...(αχ τι μου θυμήσατε τωρα.... αχ...)
Εγώ πάντως εμμένω στο να κάνει ο άντρας το πρώτο βήμα,εάν και εφόσον του δώσει το πράσινο φως η κοπέλα...Πείτε με συντηρητική αλλά έτσι πιστεύω!!!Όσο για την περίπτωση που θέλει μόνο ο ένας...τότε..λίγο άσχημα τα πράματα...προσωπικά δε θα το έλεγα καν...για να αποφύγω κάποιες καταστάσεις άσχημες!!Διότι μετά από κάτι τέτοιο όλο και κάποια παρεξήγηση γίνεται που καταλήγει σε τσακωμούς κλπ.Και επειδή ο έρωτας με έρωτα περνάει θα πώ το εξής:
Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές ...Μην απογοητεύεστε!!
ΦΙΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο σχολιάκι Αλεξάνδρα μου!
Έτσι είναι! συμφωνώ απόλυτα μ΄ αυτά που λες, απλά πιστεύω, ότι και οι γυναίκες πρέπει να κάνουν και το πρώτο βήμα!Υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που χρειάζεται!!!!ΧΑ ΧΑ!!!Το θέμα είναι να προσπαθείς, ακόμη και αν φας τη χυλοπιτούλα σου!
Ναι ναι, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές, αν όμως βάλαμε στο μάτι, ένα ζουμερό, γλυκό και δροσερό πορτοκαλάκι, νομίζω αξίζει το κόπο, να επιμείνουμε σ΄ αυτό, πρωτού περάσουμε στα επόμενα!!!
Την καλημέρα μου!Πολλά πολλά Φιλάκια Άλεξ μου!
ΥΓ.Νομίζω πάντως, ότι εσύ το βρήκες
αυτό το φρούτο!χι χι!

maroula είπε...

Γεια σου μικρη μου λογοτέχνη!!!
Ας αρχίσουμε. Πιστεύω πως λίγο πολύ όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή την θέση να μας αρέσει κάποιος και να μην τολμούμε να το πούμε είτε γιατί ντρεπόμαστε, είτε γιατί είναι γνωστός μας, φίλος μας, φίλος φίλης μας κ.τ.λ. Τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν όταν δεν μας αρέσει απλά αλλά αρχίζουμε να τον ερωτευόμαστε! Και γίνονται ακόμα πιο δύσκολα όταν βρίσκει κοπέλα... Οδυρμός!!!
Τώρα τι κάνεις? Το λες? Και αν το πεις και απογοητευτείς περισσότερο? Και αν αυτός βγει και το πει παραέξω (θα μου πεις είναι τόσο χαζός; για τους άντρες μιλάμε). Πώς θα αντικρύσεις τους κοινούς γνωστούς σας? Πως θα αντικρυσεις πάλι αυτόν? Άστα αστα μπλέξιμο!!!
Προσωπικά είμαι της άποψης ότι όταν θέλουμε κάτι ή κάποιον προσπαθούμε!Όσο μας παίρνει βέβαια.Δεν μπαίνουμε και ανάμεσα σε ζευγάρια ή αν μάθουμε ότι η καρδιά του χτυπάει για άλλη απλά αποχωρούμε με αξιοπρέπεια και συνεχίζουμε!Συμφωνώ εν μέρει με την Αλεξάνδρα για το βήμα. Απλά όπως είπα παραπάνω για τους άντρες μιλάμε και μερικές φορές εμείς μπορεί να τους δείχνουμε το ενδιαφέρον μας διακριτικά και να νομίζουμε ότι αυτοί κατάλαβαν τα πάντα και να μην έχουν καταλάβει απολύτως τίποτα! Πάντως αν ο έρωτας αρχίζει να γίνεται βάσσανο και πλέον δεν αντέχουμε απλά να τον κοιτάζουμε και θέλουμε πραγματικά κάτι παραπάνω ε ας το πούμε βρε παιδιά... Που ξέρεις μπορεί να νιώθει το ίδιο! Αν όχι οι πρώτοι είμαστε οι οι τελευταίοι?
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Για τα φρούτα…

Μέχρι χθες δεν είχα κάτι να προσθέσω. Θεωρούσα πως είμαι άλλο ένα πορτοκάλι και μέσα στον εφησυχασμό μου δεν είχα κάτι να πω. Σήμερα όμως διαφωνώ! Και εξηγώ: η διαφωνία μου εντοπίζεται στο φρούτο. Δεν υπάρχουν αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Όχι στον έρωτα! Στον έρωτα υπάρχουν κι αλλού φραγκοσυκιές που κάνουν φραγκόσυκα! Γιατί αυτό είμαστε τελικά. Δροσιστικά, ζουμερά, πολύ γλυκά μα ακαθάριστα φραγκόσυκα. Κι εγώ απόψε έμαθα με το δύσκολο τρόπο πως καμιά φορά δεν μπορούμε να αποφύγουμε τα αγκάθια του φραγκόσυκού μας. Ή αυτό δεν μπορεί να αποφύγει τα δικά μας αγκάθια! Επιπλέον, ακόμη κι αν καταφέρουμε να το καθαρίσουμε, μπορεί να μας πνίξουν τα κουκούτσια του, ή. . . αν αυτό (το γλυκούλι μας φραγκοστάφυλο) δεν προσέξει, τότε μπορεί να το πνίξουν τα δικά μας κουκούτσια. Θέλει υπομονή στο καθάρισμα, το φραγκόσυκο που έχουμε απέναντί μας. . . θέλει και προσοχή όταν το τρώμε!
Λυπάμαι.

Ανώνυμος είπε...

Επιπλέον πάντα μετανιώνουμε πικρά γι’ αυτά που δεν κάνουμε, οπότε ναι ας κάνουμε το βήμα για να κόψουμε το φραγκοστάφυλο απ’ τον κάκτο. ΑΞΙΖΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία μου τα λες Μαρούλα μου!Και δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω, αφού λίγο πολύ όλα τα έχω πει στην ανάρτηση μου, ή στο σχόλιο μου στην Άλεξ!
Το οδυρμός με βρίσκει να διαφωνώ, πιστεύω ότι είναι λίγο υπερβολικό!Δεν
έγινε και τίποτα!
Ο έρωτας με έρωτα περνάει!!!!
Όσο για το θέμα των φίλων, πιστεύω, ότι και αυτοί πρέπει να΄ ναι λιγουλάκι διακριτικοί, και να μην σε βγάζουν ρόμπα!Ας σκεφτούν ότι και αυτοί, μπορεί, να βρεθούν στα ίδια!!!
Ναι αν είναι να βασανιζόμαστε, ας το πούμε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ πρωτότυπες οι ιδέες σου Lazarus και έξυπνα συμβολικές!
Φραγκόσυκα ε?Δεν το είχα σκεφτεί!
Πάντα χρησιμοποιούσα τον όρο πορτοκάλια, άντε και το χαριτωμένο, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές, που κάνουν μανταρίνια!
Γνωστό και χιλιοειπωμένο, αλλά καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες!
Ειδικά σε θέματα καρδιάς!
Την καληνύχτα μου!

mixanick είπε...

story of my life :D
μου αρεζαν μερικες αλλα δεν υπηρχε ανταποκριση και το αντιστροφο..:(

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Μάχη!!Πρώτη φορά σου γράφω σχόλιο για κάποιο θέμα που έχεις αναρτήσει για αυτό είπα να κάνω την αρχή με αυτό το ωραίο θέμα που έθιξες. Λοιπόν πιστεύω ότι ο έρωτας είναι το ομορφότερο συναίσθημα στην ζωή ενός ανθρώπου ,διότι δίνει λόγω ύπαρξης και είναι το αλατοπίπερο στην ζωή μας!!Έτσι λοιπόν όταν μας συμβαίνει πρέπει να το αποδεχόμαστε και να μην προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τα συναισθήματα μας.Ακόμη νομίζω πως πρέπει να εκφράσουμε το συναίσθημα μας αυτό στον άλλον με άμεσο τρόπο για να καταλάβει τι αισθανόμαστε για αυτόν και για να δούμε και εμείς οι ίδιοι τι πραγματικά αισθάνεται αυτός για μας.Τέλος πιστεύω πως στις μέρες μας οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται να εκδηλώσουν το τι νιώθουν και τι αισθάνονται,σαν αποτέλεσμα αυτού είναι να βασανίζονται και να μην βρίσκουν το άλλο τους μισό εξαιτίας αυτής της φοβίας.Έτσι δεν μετράει ποιο θα είναι το αποτέλεσμα δηλαδή αν φάμε χυλόπιτα ή αν προχωρήσει η κατάσταση,αλλά τουλάχιστον να προσπαθήσουμε,γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς τι μπορεί να προκύψει......
Υ.Γ. Για αυτό λοιπόν να είσαστε τολμηροί,γιατί όπως ξέρουμε ο τολμών και ο επιμένων νικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

οι ανθρωπινες σχεσεις μια απογοητευση.Δυσκολο, πολυ, να συμβαδισουν τα θελω των ανθρωπων οταν περασει ο ερωτας. Αν αξιζει ο ερωτας σαν συναισθημα απο μονο του και χωρις να υπαρχει και η συνεχεια? ναι, αξιζει. οποτε καλο ειναι οταν αισθανεσαι κατι να το εκφραζεις, οτιδηποτε. Καλημερα λοιπον σε ολους. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Marinos aka EmVy είπε...

εντάξει, καλή η τόλμη αλλά παν μέτρον άριστον. Για να εξηγούμαι, αν κάποιος είναι τύπος που ερωτεύεται -όπως το ερμηνεύει ο ίδιος- συχνά, ε, δεν θα τον συμβούλευα να κάνει ντου κάθε φορά γιατί έτσι γίνεται ρόμπα. Άσε που μπορεί να χαλάσει μελλοντικές καταστάσεις για τους φίλους του! Μπάστα ρε φίλε! Αν γουστάρεις τρεις και τέσσερις κάθε φορά για εμάς τί μένει; πάντως, σε λογικές δόσεις ναι, χρειάζεται τόλμη (όχι όμως καφρίλα) αν και το "ο τολμών νικά" είναι μύθος. Και η χυλόπιτα στο παιχνίδι είναι, άσχημη μεν, αλλά αναπόφευκτη. Από το να υποθέτεις καλύτερα να πληγωθείς. Εξάλλου, όλα τα γιατρεύει ο χρόνος. Capre diem, seize the day, follow your heart, keep walking, just do it και τα λοιπά, α, και ένα τελευταίο: shit happens!!!!

Ανώνυμος είπε...

mixanick moy, όλοι λίγο πολύ το έχουμε περάσει!Έτσι είναι!Ο έρωτας είναι το αποτέλεσμα του αμοιβαίου θέλω, ή μιας ανταπόκρισης!
Την καληνύχτα μου!!!

KouKos είπε...

Προσωπικά Μαχούλα μου, όταν θέλω κάτι πολύ, το κυνηγάω! Εντάξει, αν δεν τρελένομαι και τόσο, απλά της το δείχνω. Όταν ερωτεύομαι πραγματικά όμως, μπορώ να κάνω τα πάντα για να είμαι μαζί της. Καλή ώρα με τη φίλη σου! :)
Καμιά φορά σκέφτομαι πως θα μπορούσα να τα έχω παρατήσει στην αρχή. Θα είχα χάσει απλά μια τόσο όμορφη σχέση! Πόσο βλάκας θα ήμουνα?
Αν είναι να φας τα μούτρα σου από κάποια που πιστεύεις πως αξίζει... ναι, αξίζει και τον κόπο! Αν είναι να τα τρως συνεχώς όμως με οποιαδήποτε σου κάνει ένα απλό κλικ... τότε είσαι χαμένος από χέρι, και ίσως να καταντήσεις ο περίγελος της παρέας σου.

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες Τάσο μου!Χαίρομαι που σου άρεσε το θέμα!
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου!Πράγματι φόβος και δειλία, μήπως και φάμε χυλόπιτα! Αλλά η δοκιμή της, πιστεύω ότι μας κάνει πιο δυνατούς, σε ορισμένες καταστάσεις, και εκτιμούμε περισσότερο κάποια πράγματα!
Επιτέλους, πρέπει να λέμε τα συναισθήματά μας, και να είμαστε περήφανοι για αυτά!
Απόλυτα σωστό το motto που λες, ο επιμένων νικά!
Καλημέρα και Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Αλέξανδρε, για ακόμη μια φορά, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη, στο γεγονός, ότι οι σχέσεις των ανθρώπων, είναι από τα δυσκολότερα σημεία, στις μέρες μας!
Αγάπη ε, και έρωτας!Τι δύσκολο πράγμα;!
Καλημέρα και σε σένα!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Emny μου!Από το να υποθέτεις, καλύτερα να πληγωθείς!Κρατάω αυτή τη φράση!Τα λες όλα! ; )
Καλημέρα και σε σένα!φιλιά!
Υ.Γ Πολύ ωραία τα ρητά στο τέλος!ΧΑ ΧΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κούκε μου, πολύ όμορφα τα λόγια σου,, και ας το πω ποιητικά, στάζουν έρωτα!!!Τι γλυκό!
Πάντα μέτρο είπαμε, ειδικά σε τέτοιες καταστάσεις!
Συμφωνώ απόλυτα με ότι λες!Δεν έχω να προσθέσω κάτι, παρά μόνο να επαναλάβω πράγματα!
Πολλά Φιλιά και καλημέρα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Kαλημέρα μικρή μου λογοτέχνη!
τι ωραίο θέμα ε?και επίκαιρο θα έλεγα!
Εγώ γενικά δύσκολα να κολλήσω ιδιαίτερα με καποιον,όπως έχεις καταλάβει...αλλα δυστυχώς, όποτε γίνεται αυτό δεν υπάρχει ανταπόκριση απ'την αλλη πλευρά!:(
Συμφωνώ οτι ο άντρας πρέπει να κάνει το 1ο βήμα αλλά και εμείς πρέπει να το δέιχνουμε κάπως με τον τρόπο μας!
΄Η και αν ακόμα μας αρέσει πολυ,γιατί όχι ?να το εκφράσουμε πρώτες!το έχω κάνει στο παρελθόν(ασχέτου αποτελέσματος)..
Και αν δεν προχωρήσει το πράγμα δεν έγινε και τιποτα..εμείς τουλάχιστον προσπαθήσαμε και στο μέλλον δεν θα μετανιώνουμεγια πράγματα που δεν τολμήσαμε!!

υγ1:απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω:να είναι και οι δύο ελεύθεροι!μην εχουμε κι άλλα προβλήματα μετά!
υγ2:αν δούμε οτι η άλλη πλευρά δεν θέλει η γενικά δεν τραβάει το θέμα δεν γινόμαστε κολλιτσίδες..και ξεκολλάμε..γιατί μετά θα υπάρχουν ακόμα χειρότερα προβλήματα(κυρίως για έμας)!

φιλάκια σ όλους!!

Ανώνυμος είπε...

Ερωτοχτυπημένη φιλεναδίτσα μου, θα με κάνεις να συμφωνήσω αλλά και να διαφωνήσω μαζί σου!Συμφωνώ απόλυτα, για ότι λες στα υστερόγραφα!Και στο ότι το αγόρι το πρώτο βήμα, ή και η κοπέλα με τον τρόπο της!; )
Αλλά διαφωνώ κάθετα στο ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση από την άλλη πλευρά!Και θα σου πω, αυτό που σου ξαναείπα, αλλά και που αφορά, όλους εσάς!
Έχετε σκεφτεί, ότι κάποιος ή κάποια δεν μας θέλει, γιατί τον έχουμε πετύχει σε λάθος στιγμή;Γιατί, υπάρχει ο κακός συγχρονισμός;Μπορεί
αυτός/αυτή που μας αρέσει, να βγήκε πρόσφατα από μια σχέση, να είχε κακό χωρισμό, να είναι ακόμη κολλημένος/η ή μπερδεμένος/η;Δεν βλέπει τριγύρω του/της!Δεν βλέπει εμάς!
Κακή χρονική στιγμή!Μπαντ Τάιμινγκ
βρε αδερφέ πως το λένε!
Που ξέρεις, αν πραγματικά αξίζει αυτός/αυτή και το παλέψουμε λιγάκι,(γιατί ορισμένες φορές και σε αυτές τις καταστάσεις δεν γίνονται όλα τσάκ-μπάμ) να συγχρονιστούμε και να μας προσέξει!
Πολλά φιλιά φιλενάδα μου!
Την καλημέρα μου σε όλους!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μικρούλα μου έχω βρεθεί σε τέτοιες καταστάσεις πολλές φορές στο παρελθόν..Και ξέρεις τι ανακάλυψα;Ότι όντως θα πρέπει να βάλουμε κι εμείς το χεράκι μας αν θέλουμε να πετύχουμε το στόχο μας..Δεν πρέπει να καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα και να περιμένουμε τον πρίγκιπα του αγαπημένου μας παραμυθιού, να έρθει να μας πάρει από το χέρι και να μας ταξιδέψει..Δεν υπάρχουν πρίγκιπες!Αντίθετα υπάρχουμε εμείς οι κοινοί θνητοί που είμαστε έτοιμοι να αφεθούμε στον έρωτα, όταν αυτός μας ανοίξει τις πόρτες του και που οι ίδιοι τις περισσότερες φορές του κλείνουμε την πόρτα στα μούτρα!Μήπως πρέπει κι εμείς οι ίδιοι να προσπαθούμε μερικές φορές(και ξανατονίζω μερικές μόνο φορές,γιατί δεν αξίζουν όλες)να ξεκλειδώνουμε αυτές τις πόρτες?Είναι ωραία διαδικασία πάντως..

Μικρή Λογοτέχνης είπε...

Ξεκλείδωμα?Χμ...είναι μια διαδικασία που πρέπει μάλλον όλοι να μάθουμε καλά!Οι κλειδαράδες κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα???Χι χι...Μου άρεσε πολύ το σχολιό σου Βασούλα μου!!!Έχεις δίκιο!τα ιδιαίτερα βέβαια πρέπει να ναι περιορισμένα για όσους αξίζουν...Φιλάκια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

γεία σας βρίσκομαι στην ακριβώς ίδια κατάσταση!!!
μου αρεσεί ένας φίλος-γνωστός και παμε στο ίδιο σχολείο πριν μου αρέσει νόμισα ότι άρεσα σε έναν φίλο του και τις προάλλες επιβεβαιώθηκα ...
Τί να κάνω του έχω στείλει και μηνύματα, μου απαντάει αμέσως αλλα δεν μου στέλνει εκείνος πρώτος???
του αγίου βαλεντίνου ήταν με μια κοπέλα τωρα δενξέρω...
το καλό είναι οτι έχουμε καθημερίνη επαφή ,αλλα ο φίλος του? έλεος. και σε περίπτωση λέω σε περίπτωση που του αρέσω ? δεν νομίζω ότι θα έκανε κάτι!!!
αχ.....αχ....
και επίσης οι φίλοι του μερικόι φίλοι μου και οι άλλοι γνωστοί μου...! σκέφτηκα να πω σε έναν κοινό φίλο αλλα εχουμε κόψει την πολλη παρέα, και δεν ειναι και πολύ διακριτικός. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???
cse

Ανώνυμος είπε...

και εγω θελω ενα αγορι αλλα δεν ξερω εαν με θελει.επειδη δεν ειμαι και τοσο εμφανισιμη οσο θα επρεπε εχουμε μιλησει στο παρελθον αλλα μονο φιλικα.δε ξερω τι να κανω αλλα οταν τον βλεπω η καρδια μου ειναι ετοιμη να σπασει .ειναι η προτη φορα που σκεφτομε ενα αγορι τοσο πολυ. ισως επειδη θελω το προτο μου αγορι και φιλι θελω να ειναι αυτος.ο ξαδελφος μου ειναι γνωστος του αλλα δεν τον βλεπω προθυμο να βοηθησει...
Φ. ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

και εγω θελω ενα αγορι αλλα δεν ξερω εαν με θελει.επειδη δεν ειμαι και τοσο εμφανισιμη οσο θα επρεπε εχουμε μιλησει στο παρελθον αλλα μονο φιλικα.δε ξερω τι να κανω αλλα οταν τον βλεπω η καρδια μου ειναι ετοιμη να σπασει .ειναι η προτη φορα που σκεφτομε ενα αγορι τοσο πολυ. ισως επειδη θελω το προτο μου αγορι και φιλι θελω να ειναι αυτος.ο ξαδελφος μου ειναι γνωστος του αλλα δεν τον βλεπω προθυμο να βοηθησει...
Φ. ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

γεια ειμαι η γεωργια και εγω μεγαλο προβλιμα ακου μια μερα επεζα βολει με τισ φιλες μου και αυτος που μ αρεσει μπασκετ εγω τοτε δν τον αγαπουσα ...ομως εκει π πεζαν μπασκετ η μπαλα του μπασκετ ερχετε προσ τα εμενα και μ λεει αυτος π μ αρεσει:κοπελια με τα πορτοκαλι(φορουσα πορτοκαλι)πιασε τιν μπαλα εγω τιν πιανω τελοσ παντον τιν δινω και μετα καναμε βολτες με τισ κολιτες μ και μ λεει η μια σε καποια στιγμη :γεωργια νομιζω πωσ σε γουσταρη ο μιχαλακις!! εγω εμεινα γιατι δν τον ει3ερα καν!!και λεω εγω :ε?? και μ λεει η κολιτη μ :ναι ρε γιατι οταν εδωσες τιν μπαλα στον μιχαλακι οι φιλοι του του λεγανε :ο00 μιχαλακι!!! και μ λεει και η αλλι η κολιτη μ:ναι ρε και εγω το ακουσα!! εγω δν εδωσα σημασια γιατι δν μ αρεσε αλλα μετα το 3ανασκεφτομουν και ελεγα : ναι καλος ΕΙΝΑΙ!!!!!!ομωσ εγω τον η8ελα !! πολυ αλλα πωσ να τον πλισιασω!?? λιπων ο κολλιτος ειναι πλ καλος μ φιλος και εκεινος μολις τοΥ το ειπα μ ειπε πως 8α με βοη8εισει! εγω ειμου πλ χαρουμενη αλλα ο μιχαλακις ηταν σε διακοπες! και τιν μερα π 8α γυρνοΥσε εγω 8α εφευγα!! ειμουν πλ καντεμο!! εμωσ ο φιλοσ του 8α γυρνουσε τον σεπτεβρη και εγω αυγουστο και πως 8α παω να του μιλισω χωρισ τον κολιτο του π 8α με βοη8ουσε???λοιπων εβγαλα φοτο και ειπα στο κολιτο του μιχαλακι να του τισ δωσει και να μ πει απαντησει.Ομως οι φιλεσ μ μ εχαν πει πωσ δν ειχα βγει καλι στισ φοτο!! ομως αλλι μια μ ειπε πωσ οι φοτο ηταν τελειεσ! εγω τισ εδωσα στο φιλο του για να τισ δωσει στον μιχαλακι!τισ εδωσε ενω εγω ειμουν διακοπεσ και μ στελνει μυνημα ο κολιτοσ του πωσ δν του αρεσα!!:-( ειμουν χαλια αλλα μ λεγαν οι κολιτες πως αν με δει 8α αλλα 3ει γνωμη!! αλλα μεχρι στιγμησ τιποτα δν εχει κανει !! ΕΙΠΑΡΧΕΙ ΣΟΤΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 8ΕΜΑ??

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρω μια κοπέλα από το σχολείο μου αλλά δεν ξέρω πως να την πλησιασω
& να της το πω.Τι να κάνω?

Apostolis είπε...

είμαι 16 χρονών και γουστάρω τρελά μια κοπέλα που είναι κουκλάρα & παλιά
συμμαθητές για έναν χρόνο στα Αγγλικά.Θέλω να της μιλήσω αλλά φοβάμαι ότι θα με απορρίψει γιατί δεν
ξέρω αν της αρέσω καθόλου.Προσπαθώ να
βρω το msn h hi5 της αλλά δεν ξέρω αν
έχει.Βοηθήστε με δεν ξέρω τι να κάνω.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕ3Σ.ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΕΙ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ.ΟΧΙ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ!!!!ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!Ο ΑΝΤΡΣ ΑΜΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΒΟ ΦΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣ ΣΤΗ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΤ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ.ΓΤ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΛ,ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ,ΝΑ ΧΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΣΤΙΓΜΗ.ΟΧΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ,ΑΛΛΑΞΤΕ!!!!!!!!ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ...!!!!ΓΤ Ο ΑΛΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ...............

ενας ξενος είπε...

μπραβο! πεστα χρυσοστομε(μη)

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με όλες σας...αλλά αν υπάρχει στη μέση κάποια που το έπαιζε φίλη αλλά τλκ ήταν ΦΙΔΙ,τον έχει πλευρίσει και τον έχει πάρει από κοντά σας παίζοντας του την κολλητή...τί γίνεται? στην αρχή τον είχα γνωρίσει κι της τον σύστησα...πού να το ξερα??? και χωρίς να χάσει καιρό τον απομάκρυνε από κοντά μου προσπαθώντας να του κάνει την καλή..κι εμένα η καρδιά μου να χτυπάει σα τρελή κάθε φορά που την έβλεπα να τρίβεται επάνω του κυρίως όταν είμαι μπροστα..Τι να κάνω...Πείτε μου!!!!! PLEASE!!!!!!!! ΜΑΡΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

ego thelo ena filo mou prprprprprpr plplplplpl alla aytos me blepei mono san filh epishs eimai 1 xrono mikroterh tou kai dev yparxei periptosh na ta ftia3oume gt sunhthos ta agoria theloun megaluteres kai etsi einai epeidh thelei mia megaluterh alla ayth mallon ton exei ftysmeno.......ti na kano gia na me dei allios kai na endiaferfei gia emena...???

Ανώνυμος είπε...

paidiaaa sozz eimai ligo akurii :P
8elw ena paidi edw kai kairoo k apo oti m fainetai 8a ftasw se ligo se simeio na tn agapisw..kati p dn 8elw..m auton loipon milamee alla oxi k toso polu..oi filoi tou i3eran oti ton i8ela gt itan k dikoi m..o enas o filos tou mou leei oti tou aresw alla dn tn pisteuw gt mporei na to leei gia na me koroidepsei(3erete pws eina t agoria)..kapoia stigmi kai meta apo parotrinsi apo tous filous mou tou to eipa kai m eipe oti to eixe katalavei...sunexeiaa vazei s sxesh m kopeles apo alles poleis p einai fake m enoxlei omws polu gt s kapoies grafei sagapw k tetoia alla m leene oi filoi tou oti dn trexei tpt..ti na kanww ree paidiaa? pws na tn kanw n endiafer8ei..eimai se apognwsiii..;///den mporw na ginomai xalia g auton..dn mporw na 3ekolisw

eirinoula είπε...

δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα! αχ, ασ με βοηθησει καποιοσ στν αρχη του αρεζα κ μου αρεζε κ ημασταν πλ καλα μαζι μετα τον βαρεθηκα κ η κολλητη μ μ ειπε οτι τσ αρεσει κ αμμα δν αρεσει σε εμενα να προχωρησει! ομςσ τωρα εμενα μου αρεσει παρα πολυ!οταν ειμαστε οι 2 μασ ειμαστε τελια αλλα οταν ειναι κ η κολλητη μ ειναι καπωσ!θελει εμενα ή αυτη? τ να κανω για να του ξανα αρεσω???

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω αν του αρεσω τον γνωρισα σε μια δραστηριοτητα που κανω τι να του πω για να τον κανω να με αγαπησει?

Μαργαριτα είπε...

Γεια και χαρα σε ολους!τυχαια επεσα σε αυτο το forumaki και επειδη μου ταιριαζει απολυτα θα πω και τη δικη μου ιστορια..πριν 4 μηνες αρχισα να κανω παρεα με ενα παιδι που παλια δε μιλουσαμε καν.απο τις κινησεις του καταλαβα οτι του αρεσω..το ιδιο εβλεπαν και αλλοι γυρω μας..ετσι αρχισα να τον ερωτευομαι κ εγω!ομως,παρολο που ηταν φως-φαναρι οτι με γουσταρε-ή εστω αυτο εδειχνε-δεν εκανε καμια κινηση..για αυτο αποφασισα και εγω να του πω αυτο που αισθανομαι..βρηκα το κινητο του και του εστειλα μνμ λεγοντας του τα εσωψυχα μου!μετα απο μερες με επιασε και μου ειπε οτι λογω εξεταστικης δεν μπορουσε εκεινο το διαστημα..μετα απο καιρο του ξανα εστειλα,αλλα δεν μου απαντησε ποτε..οπως καταλαβενετε λοιπον,την εφαγα τη χυλοπιτουλα μου και δεν ηταν και καθολου νοστιμη!!πονεσα,εκλαψα,αλλα ξερετε κατι??οσο και αν ταπεινωθηκα δεν το μετανιωσα καθολου,γιατι ηθελα πολυ να το κανω αυτο!ηθελα να του πω αυτο που αισθανομαι για να το βγαλω απο μεσα μου και για να ξεκαθαρισει η κατασταση..δεν πειραζει που εκεινος με εφτυσε..φτανει που ηξερε τι αισθανομουν για εκεινον!και ακομα το αισθανομαι,αλλα ξερω οτι δεν πρεπει να πεσω κ αλλο χαμηλα και να επιμεινω παλι!αυτη ηταν η ιστορια μου και ελπιζω να γινει μαθημα για καποιους ''δειλους''..αν δεν προσπαθησεις,δεν θα μαθεις ποτε!φιλακια

Ανώνυμος είπε...

Για σας παιδια,

θελω να σας πω κι εγω κατι παιδια.Εχω τρια ξεδερφια μου που μενουν διπλα μου κι ο μεγαλυτερος ειναι ενας σκετος κουκλος.Εχω δαγκωσει για τα καλα τη λαμαρινα αλλα αυτος...Να μου πειτε δεν γινεται να τα φτιαξεισ με ξαδερφια!Αλλα εγω σας λεω εχω φαει κολλημα!Βοηθηστε με πειτε μου τι να κανω...

Ανώνυμος είπε...

KAI EGO AGAPAO ENA AGORI ALLA DEN JERO AN ME AGAPAEI

Ανώνυμος είπε...

TI LETE NA KANO

Ανώνυμος είπε...

MOYYYY ARESEIII TRELA ..... <3

Ανώνυμος είπε...

TON AGAPAO APO TIN TETARTI DIMOTIKOY

Ανώνυμος είπε...

EINAI ENAS KOYKLOS ALLA EGO PISTEYO OTI ME AGAPAEI ALLA DEN JERO POS NA TOY TO PO ......KAI POS ZILEYO OTAN TON BLEPO ME ALLO KORITSI.....

Ανώνυμος είπε...

ANONIME .... KATATI GNOMI MOU KALYTERO NA AFISIS TON JADELFO SOU STIN ISIXIA TOU GIATI FA KOLISIS KIA LO.... DEN STO LEO GIA KAKO ALLA EPIDI EISTE SINGKENIS.....

Ανώνυμος είπε...

MARGARITA EXEIS SE OLA DIKEO SMFOONO APOLITA MAZI SOU ....FA TO KANO KAI EGO SE AYTO TO AGORI POY AGAPO...

Ανώνυμος είπε...

axaxaxaxax....pos na toy to po .....possssssssssssss......:(

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσει αλλα... τι να κανω? θελω να του πω να παμε βολτα μαζι αλλα δεν τον ξερο και καλα τνρεπομε να του το ζιτισω!!!!!! <3